Sponsors

Opzegging lidmaatschap

21 april 2022 13:45



Wil je je lidmaatschap bij HBOK opzeggen dan gelden de volgende regels:

Vóór 1 mei 2022 moet er worden opgezegd bij de ledenadministratie, dat kan per brief of per e-mail:

Postadres
Termietergouw 8
1027 AD AMSTERDAM

E-mail: secretaris@hbok.nl

• Opzeggen kan alleen bij de ledenadministratie en NIET rechtstreeks bij de trainer, coach of leider!

Als niet vóór 1 mei schriftelijk is opgezegd, blijft men lid van v.v. HBOK en wordt de contributie voor het nieuwe seizoen t.z.t. in rekening gebracht

  • Kleding in bruikleen moet vóór 15 juni 2022 in correcte staat zijn ingeleverd.

  • Eventuele boetes en/of achterstallige contributies van het/de afgelopen seizoen(en) moeten vóór 15 juni 2022 op de rekening van vv HBOK zijn bijgeschreven, o.v.v. van naam en/of factuurnummer.

IBAN NL65 RABO 0152 7744 67

Opzegging lidmaatschap en overschrijving naar andere vereniging

Als leden komend seizoen naar een andere vereniging willen, gelden de volgende voorwaarden:

  • Vóór 1 mei moet er schriftelijk worden opgezegd bij de ledenadministratie (zie hierboven voor regels).

Overschrijving naar een andere vereniging gaat digitaal en moet bij de nieuwe vereniging aangevraagd worden, waarna wij een verzoek tot goedkeuring ontvangen. Deze kunnen wij pas honoreren als de leden aan dezelfde voorwaarden hebben voldaan als hierboven beschreven.

Indien hier niet aan is voldaan, geven wij geen toestemming tot overschrijving en blijft men lid van HBOK.

Inschrijvingen
Nieuwe leden kunnen zich altijd aanmelden, bij voorkeur vóór 1 juli, via het aanmeldingsformulier dat op de website van HBOK staat.

Nieuwe leden A-categorie
Nieuwe leden die van een andere club komen en zich laten overschrijven in de A-categorie, moeten dit vóór 15 juni 2022 gedaan hebben, anders geeft de KNVB geen toestemming.


Het bestuur

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!